A bemutatón látható volt többek között a d:screet™ 6060 és 6061 szubminiatűr gömb iránykarakterisztikás csíptetős, valamint a d:dicate™ 4017 és 4018 puskamikrofon is.
Közvetlenül a legújabb és legjobb 6000-es sorozatú szubminiatűr mikrofonok piacra dobása után a DPA a 2019-es NAB Show-t használta fel arra, hogy bemutassa a d:screet™ csíptetős és d:dicate™ puskamikrofonok hang konzisztenciája közötti különbséget A DPA mikrofonok hanghűsége értékes erőforrásként szolgál a hangmérnökök és utómunka szerkesztők számára számos területen, a TV show-k tól a filmes produkciókon és dokumentumfilmeken át a sorozatokig.
A legújabb mikrofonok között a d:screet 6060 és 6061 szubminiatűr gömb iránykarakterisztikás csíptetős és a d:dicate 4017 vagy 4018 puskamikrofon szolgáltatja ezt az egyensúlyt. A mikrofonok közötti hang konzisztencia tökéletesen megfelel a mai gyors tempójú produkciókhoz. A felvételek során a hangmérnökök bajba kerülhetnek olyan fürgén mozgó színészek esetében, akiket nehéz követni a mikrofon bottal, vagy amikor az öltözet hibájából lecsúszik a csíptetős mikrofon. Azok számára, akik megbíznak a DPA d:screet és d:dicate kombinációban ezek a lehetséges problémák szinte megszűnnek, mivel a hang tisztaságának köszönhetően az utómunka hangmérnök egyszerűen átválthat a két hangcsatorna között.
„A DPA használatával amennyiben az utómunka hangmérnöknek váltania kell a puskamikrofon és a színész ruházaton viselt csíptetős mikrofonja között, jelentős editálási időt lehet megtakarítani a hangátmenethez“ magyarázta Christopher Spahr, a DPA Microphones amerikai értékesítési igazgatója. „Számos visszajelzést kaptunk az editáló csoportoktól és sokan mondták, hogy örömmel fogadják ha azt látják, hogy a hangmérnök DPA-t használt, mivel tudják hogy ez esetben könnyedén keverhetik a puskamikrofonból és a csíptetősből kapott hangot. Amennyiben van egy rész a hangban, ahol a mikrofonbotos felvétel nem tiszta, az utómunka csoport használhatja a csíptetőst és alig kell editálni ahhoz, hogy megegyezzen a hangzás. Óriási dolog, hogy egy ilyen apró csíptetős és egy hosszú puska hangzása csaknem azonos. Hiszünk benne, hogy mikrofonjaink tisztaság és konzisztencia tekintetében a többiek fölött állnak.“
Míg a DPA mikrofonok az utómunka csoportok segítségére vannak, a DPA kifejezetten kültéri produkciókhoz való keverőinek széles választéka az, amely szabad kezet ad a gyakorlati munkában. „Gyakran készítek ülős interjút DPA mikrofonokkal – egy d:screet csíptetőst párosítva egy d:dicate 4018-cal – és tökéletesen szól, tehát alapvetően automatikus felvételt használok“ mondta Ben Nimkin szabadúszó hangmérnök, aki számos kutató-jellegű dokumentumfilmben dolgozott. „Kíváncsiságból játszottam egy kicsit, véletlenszerűen kapcsolgattam a csíptetős és a gémes között hogy lássam, milyen gyorsan tudom meghallani a különbséget a kettő között, őszintén megmondom nehéz feladat volt. Ha jók a körülmények, gyakorlatilag ugyanúgy szólnak. Akár mondat közben is át lehet váltani a végső mixben, a legélesebb fülű közönséget is meg lehet téveszteni.“
„2011 óta használok DPA d:screet és d:dicate 4017 mikrofonokat egymással teljes harmóniában“ fűzte hozzá Dan McCoy, a Los-Angeles-i székhelyű Tone Mesa produkciós cég tulajdonosa. „A kettő közötti egyensúly csodálatos. Soha nincs fennakadás ezzel a két DPA mikrofonnal. A karakterisztikájuk tökéletesen megegyezik – nem csak a felvételnél a mixben, de az utómunka során is, amikor keverni kell a csíptetős és a gémes hangját. Én személy szerint szívesen használok egy kis basszust és a proximity hatást a testen elhelyezett gömb iránykarakterisztikás csíptetősből, keverve a puskamikrofon magasaival a jobb artikuláció érdekében. Van úgy, hogy elvész egy kicsi a mélyekből, amennyiben a gém túl messze van, de ha a csíptetősből hozzáadódik, remek keverék jön létre. Egyetlen mikrofon ezt nem képes megoldani, ez a kettő keveréséből és összegzéséből jön létre, ezért előnyös az ilyen felvétel.“
A DPA d:screet CORE 6060 és 6061 szubminiatűr mikrofonok átmérője mindössze három milliméter és a DPA CORE mikrofon technológiájának köszönhetően kiváló teljesítményt nyújtanak kevesebb torzítással és nagyobb dinamika tartománnyal. A műszaki adatokat tekintve mindegyik DPA 6000-es sorozatú kapszula gömb iránykarakterisztikás, frekvencia átvitele 20 Hz-től 20 kHz-ig terjed. A d:screet 6060 csíptetős mikrofon zaja csupán 24 dB (A), míg a d:screet 6061 csíptetősé 26 dB (A), hasonlóan a cég már létező 4000-es sorozatú miniatűr mikrofonjaihoz.
A DPA d:dicate 4017 és 4018 puskamikrofonjai a broadcast és filmipar számos területén alkalmazhatók mikrofon botról, interjúkhoz és fix színpadi elhelyezéssel. Mindkettő könnyű és erősen irányított karakterisztikával, alacsony zajjal és magas érzékenységgel rendelkezik az egyenletes hangzás érdekében.